Kontakt I Povpraševanje I EN I IT I HR

Poletna akcija za PROMOCIJSKE PR ČLANKE na portalu Vitafit.si

Izkoristite posebne poletne akcijske cene! Predstavite svojo dejavnost ter svoje znanje in izkušnje objavite v obliki promocijskega PR in strokovnega članka na specializiranem spletnem portalu za zdravo in aktivno življenje www.vitafit.si!

Poletni promocijski paket Vitafit PR vključuje:

  • 7 dnevno objavo vašega PR ČLANKA na portalu Vitafit.si (rubrika glede na vsebino, 7 dni na naslovnici, potem v arhivu primerne rubrike),
  • brezplačno objavo vašega STROKOVNEGA ČLANKA z navedbo avtorja (lahko iz področja vaše dejavnosti, vendar brez oglasnega sporočila),
  • brezplačno objavo vašega PR ČLANKA na Facebook strani Vitafit.si.    

Primeri PR člankov:

 

Akcijska poletna cena paketa Vitafit-PR: samo 60 EUR + ddv (namesto 100 EUR+ddv)

 

Terme Dolenjske toplice - PR članek na Vitafit.si

 

Izkoristite poletno akcijo – NAROČITE Vitafit promocijske pakete!

Naročila v okviru poletne akcije sprejemamo do 6. julija 2015 po telefonu 02 251 67 01 in 041 710 277 ali po e-mailu namiro.mihec@etika.si.

Objavo PR in strokovnega članka lahko izkoristite v roku enega meseca od naročila, za natančnejši termin objave člankov pa se bomo skušali prilagoditi vašim željam.

 

ZAKAJ objavljati PR članke na portalu Vitafit.si?

1.    GOOGLE BO VAŠO SPLETNO STRAN VIŠJE UVRSTIL V ISKALNIKU

Če PR članek s povezavo na vašo stran objavite na portalu Vitafit.si ali na kakšni drugi zunanji spletni strani, bo iskalnik Google to smatral kot povratno povezavo oz. referenco, ki pove, da ima vaša spletna stran res kredibilno vsebino. Zato bo vsaka vaša PR objava zunaj vaše spletne strani povzročila, da bo vaša spletna stran uvrščena na višji poziciji med rezultati v iskalniku Google.

2.    PONUDITE POGLOBLJENE INFORMACIJE O VAŠI DEJAVNOSTI

Ob poplavi oglasov na vseh medijih, smo se ljudje naučili ignorirati oglasna sporočila. Glede na raziskave kar 80 % ljudi raje pridobi informacije nekega podjetja iz člankov kot pa iz oglasa.  S PR člankom lahko tako potencialnim strankam oz. kupcem bolj poglobljeno predstavite svoje izdelke in storitve kot s klasičnimi oglasnimi pasicami. Veliko iskalcev preko Googla zanimajo konkretne in poglobljene informacije, saj jim kvalitetna vsebina olajša in izboljša nakupne odločitve.

3.    POVEČAJTE SVOJO KREDIBILNOST V OČEH POTENCIALNIH KUPCEV 

Z objavo PR članka na zunanjih spletnih straneh boste povečali svojo kredibilnost v očeh potencialne stranke. Tako lahko pridobitestrateško prednost pred konkurenco,  ki se promovira zgolj preko klasičnih oglasov.

4. RAZŠIRITE MOŽNOSTI, DA VAS NAJDEJO NOVE STRANKE 

Bolj ko razširite glas o svoji dejavnosti zunaj vaše spletne strani, več je možnosti, da vas najdejo tudi tisti, ki vas še ne poznajo. S PR člankom na portalu Vitafit.si lahko dosežete širok krog potencialnih kupcev iz cele Slovenije, ki jih zanimajo poglobljene informacije in so obenem aktivni ter ekološko in družbeno usmerjeni. 

5. PRITEGNITE POTENCIALNE KUPCE Z VSEBINSKIM MARKETINGOM

V svetu in tudi pri nas se vse bolj uveljavlja vsebinski (content) marketing - marketinška tehnika, ki je statistično že prehitela oglaševanje. Gre za ustvarjanje in deljenje pomembnih in koristnih vsebin, ki ne skušajo zgolj prodajatitemveč želijo pritegniti k branju potencialne kupce. Z objavo PR članka z vsebino, ki bo kupce zanimala in jim koristila, boste dosegli, da vas bodo le ti nagradili z nakupom in zvestobo.

 

NAŠ NASVET: kako napisati PR članek

Ekosen - PR članek na Vitafit.si

Poskrbite za kvalitetno vsebino. To pomeni, da naj PR članek govori o stvareh, ki jih poznate, napisan pa naj bo tako, da vas bo vaša ciljna publika razumela in da bo vsebina bralcem zanimiva in koristna.

Priporočamo, da v PR članku (zmerno) uporabljate tudi ključne besede, ki jih bo Google lahko povezal z vašo dejavnostjo.

Tehnična navodila za pripravo PR članka:

1. Naslov - do 50 znakov s presledki
 
2. Ključne besede - vsaj 5 in ne več kot 10 ključnih besed, ki se nanašajo na članek (za boljšo optimizacijo in uvrstitev v iskalnikih)
 
3. Uvod - okoli 300 znakov
 
4. Besedilo - ne bo daljše od 8.000 znakov brez presledkov (priporočamo uporabo mednaslovov, ki bralcem omogočajo lažje branje)
 
5. Spletne povezave - do 3 spletne povezave na različna ali ista spletna mesta
 
6. Fotografije - do 6 fotografij (optimalno 500*300px)
 
7. Kontaktni podatki in slika avtorja (po želji)
  
       

Navodila za pripravo strokovnega članka:

  • Vsebina po predhodnem dogovoru z uredništvom portala Vitafit.sivsebina naj ne bo vezana na vaš konkreten izdelek ali storitev - lahko je iz področja vaše dejavnosti, vendar brez oglasnega sporočila oz. omembe vašega podjetja
     
  • Tehnična navodila so ista kot za pripravo PR članka

 

Lektorirane PR in strokovne članke pošljite po e-pošti na naslov miro.mihec@etika.si.

 

 

 






Etika d.o.o. - 2009 - vse pravice pridržane - izdelava spletnih strani: etika