Ni vseeno, vse je eno
Etično oglaševanje je oglaševanje (v medijih, socialnih omrežjih, z dogodki, s projekti…) s pozitivnim družbenim učinkom (npr. zdravje, čisto okolje).
Vsakdo je odgovoren za svoj vpliv. Vsakdo ima vpliv in ta je veliko večji, kot si lahko predstavljamo. Oglaševalci in agencije imamo velik vpliv, zato oglašujmo etično!
Družbena neodgovornost se ne izplača, je predraga. Etika je del družbene odgovornosti, zato oglašujemo etično. Od osebne odgovornosti preko etične, družbeno-odgovorne in socialne ekonomije in trajnostnega razvoja do miru v svetu.
Etični kodeks
Vsi smo povezani. Vsi smo v vzročno - posledičnem odnosu. Zato poslujmo etično.
Promovira etične, družbeno-odgovorne, trajnostne in ekološke dejavnosti, izdelke in storitve, ki človeka kot posameznika podpirajo v njegovem osebnostnem in duhovnem razvoju in na ta način prispeva k nastajanju globalne družbe, odgovorne do sočloveka in narave.
Družbena odgovornost
Družbena odgovornost je naša odgovornost do družbe, ki izhaja iz naše osebne odgovornosti.
Odgovorni smo za svoj vpliv, ki ga imamo kot posamezniki in za vpliv kampanje Kupujem odgovorno. Stremimo k ustvarjanju pozitivnega družbenega učinka (zdravje ljudi), okoljskega učinka (zdravo okolje) ter ekonomskega učinka (pridobivanje finančnih sredstev za razvoj in napredek kampanje Kupujem odgovorno. Zavestno se odrekamo morebitnemu dodatnemu dobičku na račun morebitnega neetičnega poslovanja.
Želite izvedeti več?
Pišite nam