Etični marketing zajema svetovanje in/ali izvedbo različnih marketinških aktivnosti: raziskava spletne pojavnosti podjetja, analiza obstoječega marketinga, priprava ponudb za oglaševanje, oglaševanje, upravljanje socialnih omrežij, sodelovanje s prodajnim oddelkom...
Ves čas imamo pred očmi vpliv od marketinških aktivnosti; vpliv na ekonomski, družbeni in okoljski učinek, na zaposlene in druge deležnike podjejta. Skrbimo za to, da je vpliv etičen.
Analiza
Analiziramo obstoče stanje v podjetju: spletno pojavljanje, markinške aktivnosi in cilje, oglaševanje, prodajo...
Izboljšave
na podlagi analize pripravimo predlog izboljšav na področju marketinga in prodaje.
Strategija
Na podlagi analize in željenih ciljev pripravimo marketinško strategijo.
Trajnostni razvoj
Razvoj podjetja, storitve, izdelka ali projekta mora biti etičen in trajnosten. Mora biti družbeno odgovoren; ustvarajti mora družbeni oz. okoljski učinek.
Digitalni marketing
Pospešek
Poleg upravljanja spletne strani in družbenih omrežij poskrbimo za organsko optimizacijo, e-mail marketing...
PR
Odnosi z javnostmi, mediji...
Vsako podjetje ima veliko deležnikov: kupce, dobavitelje, poslovne partnerje, zaposlene in njihove družine, medije, splošno in strokovno javnost. Ali upravljate odnose s svojimi deležniki? Pri tem vam lahko pomagamo.
Želite izvedeti več?
Pišite nam